01 травня 2007

Тюнінг блогу...

Хай...

Знову море подяк, що читали й писали коменти!

Зверніть увагу на зміни в блозі: з ліва я додав форму для пошуку від Гугл. Можете протестувати на різні запити. Взагалом таки нічого нового в цьому немає, але... (Ну не згадав би я цього якби воно було /* ІМХО звичайно */ не цікаво).

Отже, знову такиж Google Labs. Є там така цікава ссилочка на сервіс, що має назву Google Co-op (бета правда), й дозволяє інтегрувати міць Гуглявського у власні сторіночки. При цьому є досить цікава особливіть: Гугл дозволяє (от маладєц) виконувати налаштування джерел пошуку. Можливі при цьому варіанти:

  • Гугл - є така пошукова система - пошук відбувається з урахуванням індексу Гугла;
  • Гугл й власні сайти (так їх може бути туєва хуча тобто багато), так би мовити по чесному - це коли релевантні сторінки вираховуються Гуглом по чесному з урахуванням власної бази накопленого досвіду й ваших сайтів;
  • Гугл й власні сайти, з пріоритетом Ваших сайтів - це коли Гугл закриває очі на те, що на запит "Google" наприклад, є більш релевантні сторінки ніж ваша, й все ж таки віддає вам перші лінки (ну найперші... ті, що найвище...);
  • Власні сайти, це коли Гугл здійснює пошук тільки з урахуванням бази данних Ваших власних сайтів.

Також, до смачненького можна віднести можливість налаштування повної інтеграції пошукової видачі до контенту (навіть кольори можна налаштувати так як на вашому сайті).

Отже в блозі Маленького блогера тепер є пошук. В індекс пошуку я додав не тільки блог, а й багато інших ресурсів які так чи інакше причетні до мене й мого блогу, й продовжую додавати (цікаво буде переглянути вміст через рік чи два й порівняти видачу Гугла й власну).

Повторюся знову, що наявність пошуку на сайті теж досить іміджево й додає додаткові зручності у використанні ресурсом.

Взагалі то про Гугл Соор можна говорити досить багато (й про корекцію видачі й про рекламу в результатах), але залишаю це на потім або на самостійне дослідження... Про пошук все... користуйтесь, встановлюйте на власних сайтах й в блогах...

PS: Про нове в блозі: в публічних блокнотах з'явився перелік фідів на які я читаю. Читайте й Ви на здоров'я...

PPS: В блозі "Казуальні Ігри" нові надходження... читайте про індустрію рідною мовою...

Пка...

Немає коментарів: