08 грудня 2007

StartUp - 10 правил бути успішними

Хай.

Знову поговоримо про StartUpи. Переглядаючи ті фіди на які я підписаний знайшов цікавенький пост. Автор пише переклад на російську мову (не повний а тільки суті)  інтерв`ю з Луі Ле Муром, засновником Європейського блоггіну, або як його ще називають:"France’s best-known blogger". Оригінал статті тут.

Взагалі із всього інтерв`ю найцікавіші його 10 правил (10 rules for success in business):

  • Не шукайте революційних ідей - в принципі це зрозуміло. Як кажуть, той хто вигадав колесо був ідіотом, генієм був той хто з`єднав їх.
  • Діліться своїми ідеями - так ідея повинна "витриматися". Критика, поради і т.ін. Див. наступну пораду.
  • Створюйте спільноти - треба розповсюджувати інформацію серед таких середовищ як блоги й форуми. До такої політики PR вдаються багато хто, навіть Apple перші згадки про свій мега телефон запустили (вибачте запостили) в блоги .
  • Слухайте свою спільноту (як потенційних користувачів) - так серед мільйона безглуздості і відвертого флуду в блогах, інколи зустрічаються досить важливі речі. Але нерідко користувач сам не знає чого він хоче.
  • Зберіть першокласну команду - тут все зрозуміло. StartUp часто-густо це know-how, тому краще мати професіоналів, які здатні вирішувати проблеми швидко. Крім того важлива атмосфера в якій буде проходити роботу (щоб не було так як з http://facebook.com/).
  • Будьте першим хто взнає про проблеми - так саме для цього у вас і спільноти і форуми і т.ін. Так і саме для цього ви читаєте по 1,5 - 2 години на день RSS :).
  • Забийте на дослідження ринку - мда, оце так порада. Хоча автор дає розшифровку, що треба не ринок досліджувати а швидко запустити сервіс і чекати на результати. Взагалі то це найкраща практика, так би мовити запустити прототип і з нього все зрозуміти.
  • Не треба приділяти багато уваги електронним таблицям і бізнес планам. Ну так це не головне і дуже сумнівно, що все буде так як заплановано, але інвесторів будуть цікавити саме електронні таблиці з бізнес планів. Хоча можуть бути й варіанти.
  • Не плануйте велику маркетингову компанію. Правильно нащо воно треба. Товар повинен сам себе продавати, тим більше ви створюєте спільноти які насправді і є ваші потенційні клієнти.
  • І на останок: не намагайтеся розбагатіти. :) з цим найваще ІМХО. Досліджуючи Інтернет я вже декілька разів знаходив цікаві проекти, які продаються на перших етапах свого існування за декілька тис доларів, хоча потенційно можуть принести в майбутньому набагато більше.

Отже, на сьогодні все. Пишіть коменти, досліджуйте Інтернет....

Немає коментарів: