21 квітня 2007

Користні для здоров'я утиліти

Вітаю...
Відійдемо від теми планування... поговоримо про цікаві утиліти.
Часто густо під час роботи в Інтернет я користуюся закладками (Bookmarks), але це не досить зручно. В мене постійних робочих місць 2 тому закладки доводиться носити з собою, постійно експортуючи й імпортуючи їх. Нещодавно наткнувся на Блокнот такий собі сервіс від Гугл. Встановив, почав використовувати. Принципи закладені в блокнот ті ж самі, що й в Закладках, але вони зберігаються в твоєму аккаунті від Гугл. Тому прийшовши з одного місця на інше достатньо лише увійти в свій аккаунт.
Крім того блокнот існує у вигляді плагіну до мого улюбленого інтернет-браузера. Доречі принцип роботи плагіну теж досить цікавий: достатньо виділити частину контенту(зверніть увагу, це може бути як текст так і картинки) й натиснути на знак "+", що з'являється біля виділення. Тобто ми ефективно збираємо інформацію не покидаючи сторінки. Крім того в блокноті є можливість публікувати знайдене й занотоване (таки цей термін підходить).

Покищо все...
Користуємось блокнотом, пишимо про враження.

2 коментарі:

Dmytro Baranov сказав...

Я особисто нещодавно також зіткунувся з подібною проблемою та вирішів зробити собі ось таке.
http://del.icio.us/dmitrobaranov
Хоча можна б було здогататися, що таке є і в гуглі...

Анонім сказав...

Класна штука цей Гуглячий Блокнот... Не вспів спробувати вже й одразу сподобався ;-). Хто ще його не юзай... ану негайно розпочинайте!!!