23 квітня 2007

Про Google Notebook... враження...

Хай знову....
По-перше, дякую за те, що читаєте й пишете про враження. По-друге, зверніть увагу на зміни в структурі блогу:
  • З'явилися ссилки "Друзі" - публікую там блоги чи домащні строрінки людей, які таким чи іншим чином причетні до мене. Крім того, в блогах чи на сторінках цих людей пишуться теж досить цікаві речі;
  • З'явилися ссилки "Мої проекти" - публікую там ссилки на мої стартАпи й проекти, якими я поточно займаюся;
  • З'явилися ссилки "Мої блокноти" - саме цікаве - публікую там ссилки зі свого публічного Гугл блокноту.
Після публікуваня попереднього посту, почав широко використову цей сервіс. По мірі використання прийшло розуміння того, що публічний блокнот - це доволі унікальний й цікавий контент, тому й публікую свій блокнот на сайті.
Від тепер, якщо зустріну щось цікаве в Інтернеті обов'язково додам ссилку для перегляду й Ви зможете теж переглянути цю інформацію.
Зараз в ссилках покищо такий собі міск... а пізніше ссилки будуть публікуватися тематично.
Отже, про Гугл Блокнот все...
Досліджуємо інтернет... пишемо про враження...
Бай....

Немає коментарів: