24 квітня 2007

Свіжий RSS на сніданок...

Хай...
Сьогодні зранку я зловив себе на думці, що першочергово завантажую RSS Reader від Гугл, дивлюся новини від УНІАН, 5го каналу, dtf й ще десь з 10 різних груп новин, а лише після цього ставлю чайник. При цьому я розумію, що таки досить зручно читати ці новини (За 5-10 хвилин перечитую новини майже всього цікавого мені Інтернету)...
Саме через це черговий пост присвячено технології RSS.
Термін RSS розшифровується по різному від стандарта до стандарта:
  • Really Simple Syndication (RSS 2.0)
  • Rich Site Summary (RSS 0.91, RSS 1.0)
  • RDF Site Summary (RSS 0.9 and 1.0)
Стандартна іконка для RSS має такий вигляд:

Технологія RSS використовується по різному, але частіше всього це короткий опис змін на сайті й ссилка на повний варіант. Контент в форматі RSS має назву RSS-каналу, RSS-стрічки чи RSS-фіду (RSS feed). Більш детально про саму технологію можна прочитати на вікі-сторінці терміну.
Наявність можливості отриму новини через RSS канал - це признак сучасності сайту. При цьому контент може бути як в декілька рядків (Новини 5го каналу наприклад), так і містити повністю всі оновлення які відбулися (я наприклад так і зробив у своєму блозі).
RSS останнім часом стало не тільки засобом доставки інформації, а й засобом для заробітку. В фідах часто йде різна реклама, особливо коли кількість підписаних на канал досить висока.
Існує дуже багато різних RSS читалок й перелічувати їх я не буду (навіть Mozilla Thunderbird вміє працювати з фідами)...
Особисто я використовую читалку від Гугл. Зручність її в тому, що всі фіди на які я підписаний зберігаються в моєму Гугл аккаунті.
В мене все...
Користуємося, підписуємося, досліджуємо й пишемо

3 коментарі:

paladiy сказав...

І я теж таким чином новини дивлюся. Досить прикольна штука. Усім хто не юзає раджу!!!

Анонім сказав...

Досить цікаво! На зміну звичної газетки зранку за чашечкою кави тепер можна посидіти перед ноутом. Ось воно! Нарешті нові технології прийшли в наш дім! Останній бар'єр - це наявність маленького каналу до всесвітньої мережі!

Dmytro Baranov сказав...

на цей час я юзаю таким чином гуглівську домашню сторінку
раніше юзав таким чином саме згаданий цундербйорд та часу в мене це забирало більше ніж 5 хвилин, особливо на підписку від ворк.ком.юа. але потім все зникло і тепер я шукаю цьому позитивні сторони.