24 квітня 2007

Операція пошук... Шукаємо код...

Хай...
Продовжуємо досліджувати Гугл...
По-перше згадаю про Google Labs (надалі ГЛ), така собі купка сервісів від Гугл в передрелізному стані де кожен може стати тестером й надіслати результати свого досвіду використання до Гуглерів... Так от можна взяти й допомогти тим хто потребує. Я періодично переглядаю вміст ГЛ на предмет бути в курсі всього самого смачного ... ням ням...
Черговий раз переглядаючи, я наткнувся на сервіс Google Code Search. Хм, що можна сказати ідея індексування коду й пошуку ньому не нова згадаємо хоча б Крагл, Кодерс чи Кодас. Але об'єктивний читач бачить прагнення Гугла створити мега платформу сервісів. Тому вітайте новий (правда публікнули його вже майже рік тому) сервіс для девелоперів й їх найближчого оточення. Інтерфейс прямо так скажу трішки схожий на Кодерс. Хоча хто знає? Може просто по іншому не можливо зробити сервіс для пошуку в коді ;) (та нас не обдуриш й ми знаємо правду).
Не встиг Google Code Search запрацювати в повну тестову силу, як про нього почали писати досить цікаві матері... Наприклад, про пошук фраз (з пісні слів не викинеш) fuck, чи що мене особливо порадувало pizdets (перепрошую за контент). Спробуйте й ... не дивуйтеся. В нашому світі багато цікавого.
Від себе особисто скажу, що ввівши запит з доволі екзотичним змістом я отримав неочікувано корисний результат (ну звичайно я запит повторив і в інших кодо-пощуковиках, що за питання?). Гугл є гугл і немає нічого дивного, що в цьому сервісі можна таки знайти щось девелоперо-користне.
Взагалі то я помітив, що за функціональним мінімалізмом Гугл приховуються справді окупаційні плани щодо користувачів.
В мене все...
Починаємо шукати... Ділимося враженнями...

2 коментарі:

Анонім сказав...

Подивилася на Google Code Search, спробувала пошукати шось. Досить непогано, як на мене. Особливо корисно буде тоді, коли маєш страшенну глюку і надія лишається лише на інтернет і досвід інших програмістів. Виходячи з власного досвіду, можу сказати, що після величезної кількості невдалих спроб вирішити проблему самотужки або за допомогою друзів-програмістів, заватнажуєш веб-броузер, заходиш на гугл і починаєш шукати, шукати і ще раз шукати щось таке, що може допомогти. І можу сказати - знаходиш! З Google Code Search можливо це буде навіть легше. Побачимо, будемо використовувати надалі.
Успіхів усім браттям-програмістам!

Анонім сказав...

Нічим особливо якісним Гулячий кодСьорчер від інших подібних сервісів не відрізняється. Недолік всих цих систем в тому що вони не здатні оцінити якість контенту навіть в той мірі, як це зроблено для звичайного, повнотекстового пошуку.
Ніяких радощів від перегляду нутрощів СТЛ чи іншої ліби (більш-менш стандартної) я не маю. А з іншого боку оцінити корисність результатів пошуку можна лише за допои=могою "ручного" перегляду.
Як на мене ідея таких пошукових систем дещо надумана. І показником є те, що всі програмісти яких я знаю користуються звичайним гуглом, а не коде сьорчем. Результати там адекватніші, в плані того що їх можна швидше оцініити, не читаючи десятки/сотні рядків незрозумілого коду.


ЗІЖ Стас, а чому б тобі не дублювати записи в ЖЖ? Хоча б крос-постами?Куча клієнтів підтримують таку можливість. Я б додав тебе у френди і зміг нормально читати твої пости. Бо щось ніякого у мене бажання заходити на окрему сторінку щоб почитати твій блог, я ж не весь час про нього пам'ятаю...